رومه قانون: به نظر می رسد موسیقی پاپ سطحی که در سال‌های اخیر به اوج شهرت خود رسیده بود، کم کم آتشش سرد شده است. در این مدت، خوانندگان و باندهای متعدد، بدون داشتن هیچ گونه تجربه و خلاقیتی، وارد عرصه موسیقی پاپ شده و با انتشار تک‌آهنگ های دستگاهی، در مدت کوتاهی به اصطلاح هیت شدند و به شهرت رسیدند اما این روزها که به آلبوم ها نگاه می کنیم، می بینیم خبری از آن موسیقی‌های سطحی با اشعار دم دستی وجود ندارد و موسیقی پاپ، در سطح و کیفتی بالاتر - بیشتر در ژانر پاپ راک- به حیات خود ادامه می دهد.

در این گزارش به پر‌ترین آلبوم های چند ماه اخیر و تازه ترین آثار منتشر شده در حوزه موسیقی نگاهی کوتاه می اندازیم:

پر ترین ها

1. والسی برای جانان

آلبوم «والسی برای جانان»، اثری است از امیر عظیمی.

پیشروی پاپ راک و سنتی در بازار موسیقی

او پیش از این اولین آلبوم خود به نام «در سوگ خاطرات از دست رفته» را منتشر کرده بود.

پیشروی پاپ راک و سنتی در بازار موسیقی

مجموعه پیش رو شامل 10 آهنگ بی‌کلام و اولین تجربه امیر عظیمی در زمینه تک‌نوازی ویولن و پیانو در کنار آهنگسازی آلبوم است. آهنگ‌ها اکثرا ریتمی ملایم و آرامش‌بخش دارند. از دیگر نوازندگان این اثر می‌توان به داریوش بیژنی، بردیا کیارس، پدرام یوسفی و رضا فدوی‌نیا اشاره کرد.

این آلبوم دارای 10 تک آهنگ است با نام های: «والسی برای جانان»، «آذر»، «آغوش طولانی»، «تهران زیبای من»، «برف دانه»، «باران بی پایان»، «ایرانه خانوم»، «جهان بعد از تو»، «ماه» و «ستاره های سوخته».

این آلبوم در شهریور منتشر شده است.


آهنگ جدید ایرانی با کیفیت 320 آلبوم ,موسیقی ,آهنگ ,منتشر ,امیر عظیمی ,برای جانان»، ,«والسی برای ,پر ترین ,تازه ترین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

قصر زندگی منم سایت رسمی الهه فاخته مدرسه شاد و پر نشاط (پرسش مهر20) pinbadge سلامت و پزشکی fullseo دل نویس های من بی سانسور احتمالا...