درب و پنجره های دو جداره uPVC موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شود. به نظر شما چه تعداد از صاحبان املاک از این حقیقت باخبر هستند؛ که استفاده از پنجره‌های قدیمی با فریم‌های چوبی، باعث هدر رفتن گرمای خانه تا میزان ۲۰٪ می‌شود؟ این میزان هدر رفت گرما، در صورت استفاده از درب‌هایی با فریم‌های چوبی بیشتر نیز می‌شود. در دوره‌ای که هزینه‌های سوخت به طور مداوم در حال افزایش است، این حقایق به طور واضح نشان می‌دهند که صاحبان املاک باید میزان کارآمدی و بازدهی انرژی را تا حد امکان افزایش دهند؛ و یکی از راه‌های دستیابی به پیشرفت‌های قابل توجه در این زمینه، نصب و استفاده از درب و پنجره‌های دو (یا سه) جداره uPVC است.

مزایای نصب واحدهای دوجداره uPVC

درب و پنجره دوجداره upvc موجب صرفه جویی در انرژیدرب و پنجره دوجداره upvc موجب صرفه جویی در انرژی

اولین و مهمترین مزیت استفاده از واحدهای دوجداره uPVC این است که باعث کاهش سریع هدر رفت گرما از منزل شما می‌شود. ثانیا، از ورود سرما یا گرما به درون خانه شما نیز جلوگیری می‌کنند. این دو عامل می‌توانند باعث کاهش قابل توجهی در قبوض پرداختی انرژی خانوار شما شوند.

واحدهای دوجداره uPVC چگونه کار می‌کنند؟

روند ذخیره انرژی در پنجره های دوجداره به این صورت است که آنها بر خلاف پنجره های قدیمی که یک لایه شیشه‌ای دارند، دارای دو لایه شیشه با فاصله چند میلیمتری بوده که در بین آنها یک لایه هوا یا یک گاز مانند آرگون برای افزایش میزان بهره‌وری عایق کاری قرار می‌گیرد. همانطور که قبلا ذکر شد، این نوع پنجره ها همچنین عایق خوبی در برابر سر و صدا نیز هستند. ویژگی عایق کاری و کاهش نفوذ سر و صدا، با استفاده از درب و پنجره های سه جداره یا افزایش فاصله بین پانل ها نیز امکان‌پذیر است.


درب و پنجره upvc | ایران یو پی وی سی پنجره ,upvc ,دوجداره ,انرژی ,استفاده ,میزان ,دوجداره upvc ,صرفه جویی ,واحدهای دوجداره ,باعث کاهش ,عایق کاری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

او اگر حکم کند همه محکومیم...داور خداست روز مرگی های توت فرنگی خاطرات من Ahangi Kurdi|دانلودی ئاهه نگی کوردی دنیای فناوری sayeban باران کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. تخفیف